Vragen en antwoorden
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen logt u in op de Beheerapplicatie.
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
-
Wat is een Beheerapplicatie?
In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.
-
Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?
Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.
-
Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.
-
Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?
Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.