Vragen en antwoorden
-
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?
-
Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?
-
Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen
-
Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?
De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.