Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?
Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
Wat zijn de prijzen van eHerkenning?
Kijk voor de tarieven van eHerkenning op onze website.
-
Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?
U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Hoe wijzig ik eHerkenning voor meerdere personen tegelijk?
Wijzigingen voor meerdere personen namens één vestiging kunt u in de beheerapplicatie doorvoeren. Namens meerdere vestigingen kunt u wijzigingen regelen op deze pagina.
-
Hoe verander ik de tenaamstelling op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Hoe verander ik iets als het niet in de Beheerapplicatie kan?
Voor de wijzigingen die u niet in de Beheerapplicatie kunt doen kunt u deze wijzigingsformulieren gebruiken.
-
Hoe verwijder ik een vestigingsnummer?
Het omzetten van een vestigingsnummer naar het hoofdvestigingsnummer kan met dit formulier.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning activeren
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.