QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93698%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    862495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    821897%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93698%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    862495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    821897%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93698%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    862495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    821897%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93698%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    862495%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    821897%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    82100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    283198%
  • Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?

    Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.

    275097%
  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    273998%
  • Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?

    Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.

    255198%
  • Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?

    In de beheerapplicatie op Mijn QV kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.

    249299%
  • Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?

    235499%
  • Wat is een Beheerapplicatie?

    In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.

    228599%
  • Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?

    Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig. 

    225100%
  • Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?

    Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.

    216498%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?

    216100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93698%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    862495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    821897%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis