QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93598%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92699%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    861795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    820797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93598%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92699%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    861795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    820797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93598%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92699%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    861795%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    820797%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    81100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?

    Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.

    316498%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel

    311098%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    3096%
  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    297897%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.

    294199%
  • Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?

    Om de machtiging te verlengen, logt de beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV. 

    292697%
  • Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?

    eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.

    286198%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    285199%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    28397%
  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    282598%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93598%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92699%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    861795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    820797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    946100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93598%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92999%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92699%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    891100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    861795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82498%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    820797%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis