QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978697%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978697%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978697%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978697%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866597%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    83299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978697%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    83299%
  • Wat kost eHerkenning?

    Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.

    83199%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    813198%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    77698%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    766100%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    743100%
  • How do I retrieve my username?

    71799%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    eHerkenning is KvK en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.

    707996%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.

    699999%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    670798%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis