QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9997%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    898100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    871995%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9997%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    898100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    871995%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9997%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    898100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    871995%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9997%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    898100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    871995%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe meld ik een extra gebruiker of beheerder aan?

    Dit doet u via deze pagina.

    375298%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.

    3797%
  • Alles over de berichtenbox van QuoVadis

    QuoVadis heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheerapplicatie op Mijn QV. Hier leest u daar alles over.

    36999%
  • Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?

    Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.

    354797%
  • Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?

    Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.

    354299%
  • Waar log ik in op de Beheerapplicatie?

    Dat kunt u doen via de website.

    353497%
  • Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    347394%
  • Hoe meld ik een Gebruiker aan als Beheerder?

    Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV.

    342998%
  • Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?

    Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.

    341897%
  • Kan ik een automatische incasso afgeven of het rekeningnummer aanpassen?

    Het afgeven van een automatische incasso of het aanpassen van het rekeningnummer in de beheerapplicatie op Mijn QV.

    341598%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9997%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    871995%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis