Vragen en antwoorden
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.
-
How do I retrieve my username?
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is KvK en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.