Vragen en antwoorden
-
Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen
-
Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?
De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.
-
Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?
De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.