QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    98198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92299%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    894395%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    88199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    869697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?

    176999%
  • Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?

    De handleiding kunt u hier vinden.

    1764798%
  • Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?

    Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.

    171899%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.

    171398%
  • Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?

    Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.

    171099%
  • Hoe wijzig ik adresgegevens?

    U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.

    170698%
  • QuoVadis wordt overgenomen door ZET services, wat betekent dit voor mij?

    170098%
  • Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?

    We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.

    166399%
  • Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?

    Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.

    166399%
  • Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?

    Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.

    164699%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    98198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92299%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    894395%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    88199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    869697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    98198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92299%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    894395%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    88199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    869697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    98198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92299%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    894395%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    88199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    869697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    98198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92299%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    894395%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    88199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    869697%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis