QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    963100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84198%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    963100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84198%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    963100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    963100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84198%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?

    Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel

    176599%
  • Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?

    De handleiding kunt u hier vinden.

    1740198%
  • Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?

    173799%
  • Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?

    Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.

    168499%
  • Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?

    Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.

    168399%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.

    167098%
  • Hoe wijzig ik adresgegevens?

    U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.

    165798%
  • Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?

    We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.

    163899%
  • Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?

    Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.

    163899%
  • QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, wat betekent dit voor mij?

    162098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    963100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834697%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis