Vragen en antwoorden
-
Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Tweede-factor-authenticatie bij EH2
Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheerapplicatie.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen