Vragen en antwoorden
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.
-
Wat is phishing?
Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Inzicht in uw abonnementstype
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
What should I do if I forgot my password?