QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    809297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    80499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    78599%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    76100%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    74199%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    736798%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    73699%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    71699%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    699100%
  • What should I do if I forgot my password?

    693100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    97698%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    940100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93298%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    887100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    860395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    81998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    818597%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    809297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    97698%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    940100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92699%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    887100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    860395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    81998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    818597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    97698%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    940100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92699%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    887100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    860395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    81998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    818597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    97698%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    940100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92699%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    887100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    860395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    81998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    818597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    97698%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    940100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    93298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92699%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    887100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    860395%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    81998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    818597%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis