QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    99497%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99099%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    982100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    917100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    889095%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    88299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86598%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?

    Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.

    221198%
  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    21897%
  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    216399%
  • Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?

    Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.

    215199%
  • Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.

    213999%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    21199%
  • Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?

    U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.

    209999%
  • Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?

    Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.

    208399%
  • Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?

    Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.

    208199%
  • Is er momenteel een storing?

    Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.

    207099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    99497%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99099%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    982100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    917100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    889095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86598%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    859797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    99497%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99099%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    982100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    917100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    889095%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    88299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86598%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    99497%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99099%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    982100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    917100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    889095%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    88299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86598%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    99497%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99099%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    982100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    917100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    889095%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    88299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86598%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis