Vragen en antwoorden
-
Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?
Wanneer de code in uw activeringsmail is verlopen, dan kunt u hier een nieuwe activeringsmail aanvragen.
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Waar log ik in op de Beheerapplicatie?
Dat kunt u doen via de website.
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?
Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe meld ik een Gebruiker aan als Beheerder, en andersom?
Het wijzigen van de machtiging van een Gebruiker naar de rol van Beheerder etc. kan heel eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?
Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.