Vragen en antwoorden
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is KvK en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.
-
Wat kan ik doen in de beheerapplicatie op Mijn QV?
In de Beheerapplicatie van QuoVadis kunt u als beheerder gegevens beheren. Hier leest u welke dat bijvoorbeeld zijn.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor een intermediair om ketenmachtigingen aan te vragen bij uw relaties kunt u hier vinden.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe geef ik een ketenmachtiging af aan mijn intermediair?
U kunt een ketenmachtiging afgeven aan uw intermediair in de Beheerapplicatie. Zowel u, als uw intermediair hebben eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn QV.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?
De Beheerder kan uw eHerkenningsmiddel opzeggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.