QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    975100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    911100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    882595%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85698%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    85599%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    849597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe weet ik of mijn persoonsgegevens bij jullie veilig zijn?

    Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.

    177799%
  • Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?

    Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel

    177699%
  • Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?

    175799%
  • Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?

    De handleiding kunt u hier vinden.

    1752198%
  • Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?

    Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.

    170099%
  • Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?

    Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.

    169999%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.

    169298%
  • Hoe wijzig ik adresgegevens?

    U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.

    167798%
  • QuoVadis wordt overgenomen door ZET services, wat betekent dit voor mij?

    165298%
  • Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?

    We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.

    165099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    975100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    911100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    882595%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85698%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    85599%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    849597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    975100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    911100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    882595%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85698%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    85599%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    849597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    975100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    911100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    882595%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85698%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    85599%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    849597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    975100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96298%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    911100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    882595%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85698%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    85599%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    849597%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis