Vragen en antwoorden
-
Hoe wijzig ik adresgegevens?
U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.
-
Hoe weet ik of mijn persoonsgegevens bij jullie veilig zijn?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?
Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?
De handleiding kunt u hier vinden.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.