QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978797%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    41297%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    40898%
  • Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    391794%
  • Waar log ik in op de Beheerapplicatie?

    Dat kunt u doen via de website.

    386198%
  • Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?

    Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.

    379299%
  • Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?

    Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.

    376798%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    36898%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel

    367398%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    367100%
  • Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?

    Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.

    365497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978797%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978797%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978797%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    866697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    978797%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964095%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95299%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    93898%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92799%
  • What should I do if I forgot my password?

    87999%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    87798%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    868100%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    83399%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis