QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    998100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    98199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9898%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95898%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    934100%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    904295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    89298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    885297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    998100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    98199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9898%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95898%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    934100%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    904295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    89298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    885297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    998100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    98199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9898%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95898%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    934100%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    904295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    89298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    885297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.

    481795%
  • Waarom ontvang ik geen sms?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.

    478592%
  • Waar kan ik de activatiecode invoeren?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    477197%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    475796%
  • Waar staat een overzicht van de tarieven?

    Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.

    473798%
  • Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop

    409499%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    Wanneer de code in uw activeringsmail is verlopen, dan kunt u hier een nieuwe activeringsmail aanvragen.

    405698%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

    404596%
  • Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    366594%
  • Waar log ik in op de Beheerapplicatie?

    Dat kunt u doen via de website.

    364797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    998100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    98199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9898%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95898%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    934100%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    91099%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    89298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    885297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    87899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    998100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    98199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9898%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95898%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    934100%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    91099%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    904295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    89298%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    885297%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis