Vragen en antwoorden
-
Heb ik een UBO verklaring nodig om eHerkenning aan te vragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning
-
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
How can I activate my eHerkenning token?
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?
De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.