Vragen en antwoorden
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig om met ketenmachtigingen te werken?
Een intermediair heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken. Dit kunt u hier aanvragen.
-
Hoe verloopt de communicatie bij bijvoorbeeld een veiligheidsincident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U heeft een foutmelding gekregen, omdat de persoonsgegevens ontbreken.
-
Hoe krijg ik een inkoopnummer op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Werkt een ketenmachtiging met eHerkenning 3 Belastingdienst?
Nee, om namens een klant in te loggen met een ketenmachtiging is eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Hoe weet ik of mijn persoonsgegevens bij jullie veilig zijn?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder kan machtigingen toekennen in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?
Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?
De handleiding kunt u hier vinden.