QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95498%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    881797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95498%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    881797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95498%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    881797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95498%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    881797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen.

    502297%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.

    481295%
  • Waarom ontvang ik geen sms?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.

    477892%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    475396%
  • Waar staat een overzicht van de tarieven?

    Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.

    472998%
  • Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop

    409299%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    Wanneer de code in uw activeringsmail is verlopen, dan kunt u hier een nieuwe activeringsmail aanvragen.

    405498%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

    403896%
  • Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    366394%
  • Waar log ik in op de Beheerapplicatie?

    Dat kunt u doen via de website.

    364197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95498%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    881797%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis