Vragen en antwoorden
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.
-
Hoe wijzig ik adresgegevens?
U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Wat is de verwerkingstijd van een wijziging?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Heb ik een UBO verklaring nodig om eHerkenning aan te vragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning