Vragen en antwoorden
-
Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen
-
Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?
De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.
-
Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?
De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Wat is phishing?
Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.