QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis