Vragen en antwoorden
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.
-
Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning activeren
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder kan machtigingen toekennen in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?
Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de beheerapplicatie op Mijn QV op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.
-
Hoe verander ik de tenaamstelling op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.