QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    962100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    962100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    962100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    962100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    4897%
  • Waar kan ik de activatiecode invoeren?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    468897%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.

    468395%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    458496%
  • Waar staat een overzicht van de tarieven?

    Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.

    455998%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    45597%
  • Waarom ontvang ik geen sms?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.

    453092%
  • Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop

    400299%
  • Alles over de berichtenbox van QuoVadis

    QuoVadis heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheerapplicatie op Mijn QV. Hier leest u daar alles over.

    39999%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    Wanneer de code in uw activeringsmail is verlopen, dan kunt u hier een nieuwe activeringsmail aanvragen.

    393198%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    962100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95299%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    900100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834497%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis