Vragen en antwoorden
-
Tweede-factor-authenticatie bij EH2
Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
What should I do if I forgot my password?
-
Alles over de berichtenbox van QuoVadis
QuoVadis heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheerapplicatie op Mijn QV. Hier leest u daar alles over.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Wat is het postadres van QuoVadis?
Het postadres van QuoVadis is: Postbus 18 8200, AA Lelystad
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.