QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97699%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    931100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?

    Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.

    324498%
  • Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?

    Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV. 

    310397%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.

    306199%
  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    304597%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    299999%
  • Er is een bedrag afgeschreven door ZET services, klopt dat wel?

    298898%
  • Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?

    eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.

    292298%
  • Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?

    Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.

    284297%
  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    282198%
  • Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?

    Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.

    262798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97699%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    931100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97699%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    931100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97699%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    931100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97699%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93499%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    931100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92599%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis