Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?
Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.
-
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.
-
Er is een bedrag afgeschreven door ZET services, klopt dat wel?
-
Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?
eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.