Vragen en antwoorden
-
Waarom ontvang ik geen sms?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.
-
Waar staat een overzicht van de tarieven?
Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.
-
Waar kan ik de activatiecode invoeren?
U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?
Wanneer de code in uw activeringsmail is verlopen, dan kunt u hier een nieuwe activeringsmail aanvragen.