Vragen en antwoorden
-
Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?
De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
-
My activation code isn't working, what should I do now?