Vragen en antwoorden
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Kan ik een automatische incasso afgeven of het rekeningnummer aanpassen?
Het afgeven van een automatische incasso, of het aanpassen van het rekeningnummer kan met deze SEPA machtiging.
-
Hoe zet ik mijn eHerkenning aanvraag stop?
Zolang uw aanvraag nog niet is verwerkt door onze administratie kunt u uw aanvraag annuleren door een e-mail te sturen naar eherkenning@qv-eherkenning.nl.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.
-
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.
-
Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?
eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.
-
Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?
Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.