Vragen en antwoorden
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
In de beheerapplicatie op Mijn QV kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?
Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
Het opzeggen van een persoon kan de Beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de beheerapplicatie op Mijn QV door de Gebruiker op te zeggen. Lees hier hoe u dat doet.
-
Wat is een Beheerapplicatie?
In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?
Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.