Vragen en antwoorden
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Waar log ik in op de Beheerapplicatie?
Dat kunt u doen via de website.
-
Hoe meld ik een Gebruiker aan als Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?
Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Hoe wijzig ik mijn huidige eHerkenning naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheerapplicatie.
-
Kan ik een automatische incasso afgeven of het rekeningnummer aanpassen?
Het afgeven van een automatische incasso of het aanpassen van het rekeningnummer in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?
Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.