Vragen en antwoorden
-
Hoe verloopt de communicatie bij bijvoorbeeld een veiligheidsincident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Hoe krijg ik een inkoopnummer op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Hoe wijzig ik adresgegevens?
U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?
Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel
-
Hoe verloopt identificatie met de Identificatie-app van AMP Groep?
Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?
De handleiding kunt u hier vinden.