QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98798%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    864295%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98798%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    864295%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98798%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    864295%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • How do I retrieve my username?

    60399%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    601100%
  • Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.

    597696%
  • Wat kost eHerkenning?

    Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.

    57699%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    eHerkenning is KvK en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.

    575396%
  • Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?

    Instructies voor een intermediair om ketenmachtigingen aan te vragen bij uw relaties kunt u hier vinden.

    54399%
  • Wat kan ik doen in de beheerapplicatie op Mijn QV?

    In de Beheerapplicatie van QuoVadis kunt u als beheerder gegevens beheren. Hier leest u welke dat bijvoorbeeld zijn.

    540796%
  • Hoe geef ik een ketenmachtiging af aan mijn intermediair?

    U kunt een ketenmachtiging afgeven aan uw intermediair in de Beheerapplicatie. Zowel u, als uw intermediair hebben eHerkenning niveau 3 nodig.

    498997%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.

    488796%
  • Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn QV. 

    487797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98798%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    864295%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98798%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    864295%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis