QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?

    Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.

    338598%
  • Hoe zet ik mijn eHerkenning aanvraag stop?

    Zolang uw aanvraag nog niet is verwerkt door onze administratie kunt u uw aanvraag annuleren door een e-mail te sturen naar eherkenning@qv-eherkenning.nl.

    330899%
  • Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?

    Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.

    319798%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel

    318098%
  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    300097%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.

    299799%
  • Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?

    Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV. 

    299597%
  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    292898%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    290899%
  • Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?

    eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.

    288298%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis