Vragen en antwoorden
-
Hoe wijzig ik mijn huidige eHerkenning naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheerapplicatie.
-
Hoe zet ik mijn eHerkenning aanvraag stop?
Zolang uw aanvraag nog niet is verwerkt door onze administratie kunt u uw aanvraag annuleren door een e-mail te sturen naar eherkenning@qv-eherkenning.nl.
-
Kan ik een bedrijf koppelen aan bestaande facturatie-afspraken bij het toevoegen van een nieuwe organisatie?
Lees hier hoe u een bedrijf kunt koppelen aan bestaande facturatie-afspraken bij het toevoegen van een nieuwe organisatie.
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?
Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.
-
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.
-
Er is een bedrag afgeschreven door ZET services, klopt dat wel?
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.