Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Waar log ik in op de Beheerapplicatie?
Dat kunt u doen via de website.
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?
Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Hoe meld ik een Gebruiker aan als Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?
Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.