QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98598%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    863995%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    83100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98598%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    863995%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    83100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    123999%
  • Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?

    Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst. 

    123499%
  • Hoe herkent u phishing e-mails?

    Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:

    118699%
  • Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?

    Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.

    114199%
  • Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?

    113599%
  • Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?

    Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.

    113399%
  • Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?

    Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning

    113399%
  • Waar download ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    1108698%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    1085100%
  • Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?

    105399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98598%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    863995%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    83100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98598%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    863995%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    83100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    98598%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    948100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    92999%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    892100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    863995%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    83100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82798%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis