Vragen en antwoorden
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de beheerapplicatie. Kijk hier voor meer informatie.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
-
My activation code isn't working, what should I do now?
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
-
Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?
Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?