QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel

    305398%
  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    296097%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.

    290399%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    29100%
  • Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?

    Om de machtiging te verlengen, logt de beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV. 

    285297%
  • Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?

    eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.

    283898%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    281499%
  • Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?

    Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.

    272897%
  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    271298%
  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    266898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847095%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847095%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847095%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847095%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847095%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis