Vragen en antwoorden
-
What should I do if I forgot my password?
-
Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
-
Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
How do I retrieve my username?