QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    967100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95899%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    904100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    874895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84598%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    837297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    967100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95899%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    904100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    874895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84598%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    837297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    967100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95899%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    904100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    874895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84598%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    837297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    967100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95899%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    904100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    874895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84598%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    837297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    82099%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    818297%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    81599%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    75399%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    74899%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    746798%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    73298%
  • What should I do if I forgot my password?

    73099%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    715100%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?

    70999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    967100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95899%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    904100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    874895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84598%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    837297%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83199%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis