Vragen en antwoorden
-
Waar kan ik de activatiecode invoeren?
U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Waar staat een overzicht van de tarieven?
Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?
U kunt een eHerkenningsmiddel opzeggen via de Beheerapplicatie.
-
Waarom ontvang ik geen sms?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop