QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    955100%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    95100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94398%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93399%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9197%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    895100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    867895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    83498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    955100%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    95100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94398%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93399%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9197%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    895100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    867895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    83498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    708100%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?

    70199%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    66398%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    658100%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.

    654399%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    647100%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    623698%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?

    Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.

    620897%
  • How do I retrieve my username?

    60799%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    603100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    955100%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    95100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94398%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93399%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9197%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    895100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    867895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    83498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    955100%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    95100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94398%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93399%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9197%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    895100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    867895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    83498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    955100%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    95100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94398%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93399%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    9197%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    895100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    867895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    83498%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis