QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85999%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    141599%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    137699%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    135897%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    131999%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    131399%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    128399%
  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    12698%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    123499%
  • Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?

    Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst. 

    120699%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    120099%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis