Vragen en antwoorden
-
Hoe verander ik iets als het niet in de Beheerapplicatie kan?
Voor de wijzigingen die u niet in de Beheerapplicatie kunt doen kunt u deze wijzigingsformulieren gebruiken.
-
Waarom kost een upgrade net zoveel als een nieuw eHerkenningsmiddel?
Wanneer u eHerkenning van een lager niveau upgrade, dan zijn wij verplicht om alle controles uit te voeren die bij dit hogere niveau eHerkenning horen. Voor deze controles betaalt u.
-
Hoe verwijder ik een vestigingsnummer?
Het omzetten van een vestigingsnummer naar het hoofdvestigingsnummer kan met dit formulier.
-
Hoe vraag ik een Beheerapplicatie aan?
Als u voor uw organisatie eHerkenning niveau 2+ of hoger hebt, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheerapplicatie.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
Hoe verloopt de communicatie bij bijvoorbeeld een veiligheidsincident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig om met ketenmachtigingen te werken?
Een intermediair heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken. Dit kunt u hier aanvragen.
-
Hoe verander ik de tenaamstelling op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Hoe krijg ik een inkoopnummer op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.